Eelmisel laupäeval oli meil suurepärane võimalus osaleda DSDx Day Baltics üritusel Tallinnas ning kuulata Dr. Christian Coachmani. Huvilised said meie juures tutvuda nii Mediti suusiseste skännerite, Asiga 3D-printeri kui ka hambavärvi määraja Rayplicker Cobraga.
- Sulle hambaarstina ei pruugi digitaalne hambaravi veel meeldida, aga sellest ei saa üle ega ümber. Hambaravi muutub sellel kümnendil rohkem, kui kunagi varem, ja tehnoloogial on selles suur roll. Igal hambaarstil on varsti kabinetis oma 3D-printer.
- Patsiendi/kliendi teekond: patsient > õnnelik patsient > fänn > promootor. Seotud iga äriga. Muretse ainult sellepärast, et teha patsientidest oma fännid ja kõik muu tuleb niikuinii.
- Peamised otsused elus on ajendatud emotsioonidest. Kui inimesed ostavad endale kalli auto, aga ei hooli enda suu tervisest, siis see näitab, et autotööstus on teinud oma sõnumi kommunikeerimises paremat tööd.
- Hakka jutuvestjaks. Muuda suhtlemist oma patsientidega. Sinu patsiendid peaksid armastama sinu uut suusisest skännerit juba enne, kui sinu assistant teab, kuidas seda kasutada.
- Õpi igavesti. Mida paremaks me milleski saame, seda vähem me õpime. Paljud inimesed on uue informatsiooni osas pimedad, sest nad arvavad, et nad juba on meistrid, ja seetõttu nad kaotavad palju võimalusi.
- See, mis tegi su edukaks eilseni, ei pruugi garanteerida su edu homme.
- Targad inimesed suurendavad tõenäosust. Me ei suuda kõike kontrollida, me ei saa kõike teada, ainuke asi, mis me saame teha, on proovida mõista trende, mõista tulevikku, nii palju kui me suudame, mõista võimalusi, mõista erinevusi ja mõista kaugemale oma mugavustsoonist. Siis saame me ehitada tulevikku, mida me endale tahame.
- Hambaarstid, kes on edukad selle kümnendi lõpus, on erinevad nendest, kes on edukad täna.
- Hambaarstid peaksid olema värav tänapäevaste terviselahendusteni.
- Moodne hambaravi on tiimitöö.
- Tänapäeva probleem ei ole mitte informatsiooni puudus, vaid just informatsiooni üleküllus. Me peame tegema enda jaoks detailse 5 aasta plaani, et aru saada, kas mingi uus informatsioon on seotud meie 5 aasta plaaniga ehk aitab meil seda saavutada või mitte. Sule silmad ja kujutle detailselt ette enda elu 5 aasta pärast. Kui meil on plaan, siis me tahame seda täita.
- Mis teeb su ettevõtte eriliseks? Hambaravis on parem kui sinu ettevõtte kohta öeldakse, et nad on teistsugused, kui et nad on parimad. Seda sellepärast, et teistsugune tähendab ka juba parimat, aga lisab veel midagi.
- Teostuse tase on seotud plaani headusega. Kasuta tehnoloogiat, et teha parem raviplaan.
- Hambaravis kõige olulisemad on esimene ja teine visiit, Sa ei saa kunagi luua esmamuljet teist korda. Esimene ja teine visiit on need, kus Sa teenid oma uue tehnoloogia eest makstud raha tagasi.
- Iga patsient on vaja täielikult digitaliseerida ehk luua temast virtuaalne patsient.
Aitame Sind kaasaegse tehnoloogia valikul, koolitame ja hooldame. Huvi korral kirjuta meile 3d@tavast.ee.
This Post Has 0 Comments